Inköpare

Våra spelregler

✔ Ha roligt tillsammans

✔ Hålla tider

✔ Högt i tak

✔ God arbetsmiljö

✔ Kvalitet, rätt från början

✔ Ekonomiskt ansvar

✔ Respektera varandra

Selbergs Entreprenad fortsätter att växa och för att lyckas med alla spännande utmaningar söker vi nu en engagerad inköpare till Umeå.

Vi erbjuder

Hos oss får du ett utvecklande arbete tillsammans med drivna kollegor med stor erfarenhet och kunskap inom branschen. Du kommer till en arbetsplats som präglas av samarbete, utveckling, tydligt ledarskap och god gemenskap. Du kommer ha en central roll i våra projekt som ger stor möjlighet att påverka din arbetsdag. Detta är en fantastisk möjlighet att utveckla din kompetens som inköpare hos oss.

Om tjänsten

Som inköpare kommer du att stötta och medverka i våra projekt från anbudsförfrågningar till projektavslut. Du kommer arbeta med förfrågningar, anbudsutvärderingar, leverantörsbedömningar, förhandlingar, avtalsfrågor, tidsplanering och logistik enligt vår inköpsprocess. Rollen innebär att du ansvarar för att säkerställa inköp till lägsta totalkostnad som innefattar kvalitet, service, logistik och leverantörsprecision och minimerad riskexponering.

Om dig

Som inköpare är du en affärsinriktad person med ett brinnande engagemang och förmåga att skapa långsiktiga relationer. Du trivs med struktur och är kommunikativ och driven.  Du trivs att ta eget ansvar och arbeta tillsammans med andra då rollen innebär många kontaktytor både internt och externt. Vi uppskattar att du vill vara delaktig och bidra aktivt till att utveckla vårt inköpsarbete tillsammans med kollegor. Att vara lyhörd och bra på att lyssna på andra är en självklarhet.  Vi arbetar nära vår produktionsverksamhet och vår framgång är att skapa resultat tillsammans med andra.

Vi ser gärna att du läst eftergymnasial utbildning som byggingenjör eller KY-utbildning med inriktning mot inköp och har några års arbetslivserfarenhet av inköpsarbete eller likvärdig erfarenhet. Har du dessutom arbetat med inköp inom byggbranschen eller inom industrin är det meriterande. Erfarenhet från byggprocessen är meriterande

Om företaget

Vår personal är vår viktigaste tillgång. Därför kommer du bli väl omhändertagen hos oss. Hos oss får du ett utvecklande jobb där vi skapar bästa förutsättningarna för dig att lyckas i ditt arbete. Du blir en del i en härlig gemenskap där alla strävar mot samma mål. Vi erbjuder våra anställda flera olika personalförmåner bland annat ett lönesystem som vi är stolta över, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag.

Selbergs Entreprenad startade 2013 och i dag är vi ca 150st anställda i företaget och omsätter ca 600 milj. Vi allt från mindre serviceprojekt till stora bostadskomplex, hotell, kontorslokaler, industrier och har flera spännande projekt på gång. Vår organisation är flexibel och med korta beslutsvägar samt nära samarbete med våra kunder. Det tycker vi ger smidiga processer och i slutändan bättre resultat. Vårt huvudkontor som kommer bli din arbetsplats är placerat i trevliga kontorslokaler på Umestan.

Vill du vara med på en spännande resa med oss?

Ansökan

Välkommen med din ansökan genom att skicka ditt CV och din ansökan till umeå@selbergsab.se eller via kontaktformuläret nedan snarast möjligt då urvalsprocessen sker löpande. Har du ytterligare frågor kan du kontakta vår Personalchef Johanna Åhman.

Tillträdesdag: Enligt överenskommelse.

    Besöksadress

    Umestan
    Kaserngatan 4
    Hus 3 - Våning 2
    903 47 Umeå

    Orgnr: 556943-7626

    Fakturaadress

    Selbergs Entreprenad i Umeå AB Kund-id LKH 1340
    FE 108
    105 69 Stockholm

    PDF-faktura

    LKH0000@tps.banctec.se