Projektledare Fasad

Vi söker en Projektledare  inom fasad

Om dig
Som projektledare inom fasad är du en affärsinriktad person med hög arbetskapacitet samt har en god förmåga att skapa långsiktiga relationer. Du trivs med struktur och har god samarbetsförmåga. Du tar eget ansvar och trivs att arbeta med flera projekt parallellt. Du trivs att ta egna initiativ och arbeta mot tydligt uppsatta mål. Vi ser även att du har har god förmåga att söka upp nya potentiella kunder och lätt för att skapa nya kontakter. Eftersom detta är ett nytt område för oss ser vi det som självklart att du vill vara med att utveckla denna verksamhet tillsammans med arbetschefen och övriga kollegor inom mindre projekt. Vi arbetar nära vår produktionsverksamhet och vår framgång är att skapa resultat tillsammans med andra. För oss är det viktigt att du delar våra kärnvärden uppriktighet, respekt och mod som genomsyrar vår organisation, vår produktion och vårt sätt att arbeta.
Vi ser gärna att du flera års erfarenhet av inköp eller försäljning av fasadentreprenader. Erfarenhet av kalkyl samt inköpsarbete är meriterande.

Vi erbjuder
Hos oss får du ett utvecklande arbete tillsammans med drivna kollegor med stor erfarenhet och kunskap inom branschen. Du kommer till en arbetsplats som präglas av samarbete, utveckling, tydligt ledarskap och god gemenskap. Du kommer ha en central roll i våra projekt inom fasad som ger stor möjlighet att påverka din arbetsdag. Detta är en fantastisk möjlighet att utveckla din kompetens inom projektledarrollen fasad hos oss.

Som Projektledare för Fasad kommer du att arbeta från införsäljning till slutprodukt. Det innebär att du söker upp nya potentiella kunder som är rätt för oss. Du är även involverad i att hitta nya tekniska lösningar tillsammans med kund samt lämnar anbud i samråd med din arbetschef samt ansvarar för bygghandlingsprojektering samt projektberedning. Under byggskedet följer du upp projekten enligt kontraktshandlingarna. Ekonomisk uppföljning sker i samråd med arbetschef. Du ansvarar för inköps- och leveransplan och samordnar med UE kring personalplanering och resurssättning.

Om oss
Vår personal är vår viktigaste tillgång. Därför kommer du bli väl omhändertagen hos oss. Hos oss får du ett utvecklande jobb där vi skapar bästa förutsättningarna för dig att lyckas i ditt arbete. Du blir en del i en härlig gemenskap där alla strävar mot samma mål. Vi erbjuder våra anställda flera olika personalförmåner bland annat ett lönesystem som vi är stolta över, sjukvårdsförsäkring och friskvårdsbidrag.

Selbergs Entreprenad startade 2013 och i dag är vi ca 160st anställda i företaget och omsätter 600 milj. Vi bygger bland annat lägenheter, hotell, kontorslokaler, industrihallar, trygghetsboenden och har flera spännande projekt på gång. Vår organisation är flexibel och med korta beslutsvägar och vi samarbetar nära våra kunder. Det tycker vi ger smidiga processer och i slutändan bättre resultat. Vårt huvudkontor som kommer bli din arbetsplats är placerat i trevliga kontorslokaler på Umestan.

Vill du vara med på en spännande resa med oss?

Ansökan
Välkommen med din ansökan genom att skicka ditt CV och din ansökan nedan så snart som möjligt då urvalsprocessen sker löpande. Du kan även maila din ansökan direkt till umea@selbergsab.se  Har du ytterligare frågor kan du kontakta vår HR-chef Johanna Åhman (072-402 26 06).

Tjänsten
Tillsvidareanställning 100%.

Tillträdesdag
Enligt överenskommelse

    Besöksadress


    Kaserngatan 4
    903 47 Umeå

    Orgnr: 556943-7626

    Kontaktuppgifter

    Umeå

    090-690 44 40
    umea@selbergsab.se

    Örnsköldsvik

    0660-21 30 70
    ovik@selbergsab.se

    Fakturaadress

    Selbergs Entreprenad i Umeå AB Kund-id LKH 1340
    FE 108
    105 69 Stockholm

    PDF-faktura

    LKH0000@tps.banctec.se